Yenidoğan bebeğe su, kimyonlu su vs VERİLMEZ. Ek gıdaya 6 aydan önce geçilmez. Bizim ilk zamanlardaki doktorumuz yenidoğan alanında uzman hekimdi. Bebeğimle eve gelmeden önce yarım saat bizi bilgilendirdi. Sakın ha dedi, su, şekerli su, kimyonlu su vs vermeyin. Bu bebek midesi bağırsakları sadece anne sütü ve mamayı sindirebilir sadece. Ki mamanın bile nasıl kabız gaz sorunu yaptığı ortada. Özellikle uyardı. Ha diyorlar ki verdik birşey olmadı, olay şu, şimdi olmuyor zaten evet orda tamamız da, ileri yaşlarda mide bağırsak sıkıntılarının temelini atmış olmuyor muyuz? Bana hep yanlış gelmişti, doktor da söyleyince doğru düşündüğümü farkettim