[silindi] Mirage06 sağdıkça uçlara krem sürün düşük devirde başlatıp sonra yüksek çekişe geçin ve bol bol ayva kompostosu su ve rezene için.
Mirage06 [silindi] uclari yaniyor zaten krem surmesem hic duramam bide cok once kullanmistim kullanmasam ayrilirdi uclari herhalde
Selinozgeenn Mirage06 şunu düşün ayakta durmak zorundasın çünkü sana ihtiyacı var bana şu moral oldu ben erken Doğum yaptım eşim Cizre de polis memuruydu yanımda değildi odaya geldim ve dedim ki ayakta olmalıyım eşim beni ayakta görmeli iyi görmeli ayağa kaldım saçlarımı düzleştirdim makyaj yaptım iyi olmak zorundayım psikolojisi içinde olduğum için kendimi hep ona odakladım tavsiye ederim gerçekten işe yarıyor 🙏💕
Mirage06 Selinozgeenn cok guzel birsey yapmissin masallah tebrik ediyorum bende biraz sanirim acinin ustune gittim ilk gun cok iyidim ama ertesi gun biraz yenik dustum
Yusufezgi Mirage06 uyudum cnm dikisimin tek bir bölgesinde yanma dışında bir problemim olmadı bir de benim bebeğim 10gun kuvezde kaldı bu yuzden süt sagmadigim zamanlarda uyuyordum
Mirage06 [bilinmeyen] emziriyorum zaten birakmiyorum yavrum saniyorki dolu anca koklayip emiyo biraz bi de ilkde yanma oluyo o geciyo birakiyo digerine geciyorum yine ayni sekilde o da bitince duruyor on dk hemen baya siddetli agliyor doymadigini farkettik biraz 20 25cc mama verdik rahatladi
Esrasuleymanoglu Mirage06 canım öncelikle hayırlı olsun🤗Bol sütler diliyorum,ben de epidural sezeryan oldum.Sütüm hemen geldi,bol su iç,rezene çayı iç,sütünü sağ ve sütüm yetmiyor gelmiyor diye kendini kahretme.Sütünün çok olduğunu hayal et lütfen❤️
Mirage06 Yusufezgi cok iyi ben dogumdan bi gun sonra gaz zaten oyle taburcu edildim ama buyuge cikamadim henuz
Mirage06 [bilinmeyen] disli bez dediginiz ne oluyor.. gaz problemi yasamiyoruz kendi kendine cikariyor onu biraz destekle ama mamadan sonra sakinlesip uyuyor ac oldugu belli :(
Azraninnnannnesi Mirage06 cok güzel cnm insana geçmeyecek iyileşmeyecekmiş gibi geliyor ama 1 haftaya kendini daha iyi hissedeceksin
Tuanatuna Bende sezaryen doğum yaptım doğumdan hemen sonra benim doktorum korse önerdi ilk yürümemi korse ile yaptım sarkan göbeği sabit tuttuğu için hiç dikiş ağrısı yaşamadım ve doğumun ikinci gününden itibaren duş alıp banyoda göğüslerime masaj yaptım ve bebeğim emmeyi tam anlamıyla öğrenip göğsü boşaltana kadar sağdım çok faydasını gördüm deneyin bence