Karakiz Mirage06 cnm bende sezeryanla dogum yaptim 2 gun sutum gelmedi sagdim ondn sonra bulgur corbasi annem yapti ictm geldi bide incir siyah uzum lohusa serbeti var aktarlarda satikiyo onu alin icin gelir strese girmeyin bol bol su icin
CaglaGenc Selinozgeenn bu nescafe işini ben biraz abartmıştım sonra da kabızlık çekmiştim 😃😃 çok şükür atlattık o dönemleri şimdi kızım 6 aylık ve önerdiğiniz kahvaltıyı deneyeceğim 👍