Mirage06 dikişleriniz için tek tavsiyem oturmayın yatmayın sürekli hareket halinde olun toparlanmanız çok kısa sürecek ben ayağa kalktım amilyat sonrası bi daha hiç oturmadım hastane yatağıma annemi yatırdım hadi sen uyu diye sabaha kadar eşimle kafeteryada oturduk şimdi bebeğin yok mu nasıl rahat bir kadınsın sen denmesin bebeğim yogunbakımdaydı . Bir bir buçuk gün kadar yogunbakımda kaldı 5 gün sonra zaten kafe kafe geziyorduk .. umarım sennde çabuk toparlanırsın bu eklem ağrıların geçecek biraz sabır birazda nescafe tüketirsen daha hızlı geçebilir 😌 son olarak Malta’na ananas hurma sütünü arttırabilir benim kini bunlar arttırmıştı 🙏