Yaptırdım saçlarınızı yikadiktan sonra mutlaka düzleştirme biz gerekiyor saç ıslak kalmamalı ben verim alamadim açıkçası bana daha uğraştırıcı geldi duzlestirince de fon çekilmiş gibi dümdüz olmuyor tabi benim saçım epey bi kıvırcık hafif dalgalı olanlar daha fazla verim alabilir belki