Mom8 Anladım kuzum çok sağol 🙏 Benimde kıvırcık çok elektrikleniyo . Artık sürekli duzlestirmekten saç uçlarım kırılıyor . Ve kesmek zorunda kalıyorum kırıklarını o yüzden de istediğim boya ulaşamadım 😔 enazindan bir kez yaptırsam 5.6 ay boyunca rahat olur saçlarım . Çünkü böyle çok yıpraniyorlar. Ne kadar bakım yaparsam yapayım her gun duzlestirirken o bakımlar yağlar fayda etmiyo