Deletedmom240 oglunasik1anne güzel korur, bakımı yaparsan 6 ay rahat götürüyor. ücreti kuaförden kuaföre değişiyor malesef. Şimdi bir de pandemi zammı yapmışlar. kuaförde fön çektirip çıkmışsın gibi oluyor kurutunca aylarca çok pratik 😄
Deletedmom240 oglunasik1anne ben doğumdan sonra işe başlayacağım zaman yaptırdım çok memnun kaldım. Yine yaptırmak istiyorum ama yeni taşındım sayılır bulunduğum yere yapan güvenilir kuaför bulamadım daha. Boya kesim yaptırdığım kuaförüm ben yapmam dedi😹