Gizemert şöyle söyleyeyim 3 sefer yaptırdım bildiğim bir yerde. Yaklaşık 1.5 2 sene rahat ettim. Saçlarım keratin bakımı olduğu için yumuşacık oldu uzadı. Banyodan çıktıktan sonra tek sorunum kurutmaktı uğraşmayı sevmiyorum çünkü ama yapacak bir şey yok. Tarayıp kurutunca dümdüz sanki kuaförden çıkmışım gibi gezdim.