oglunasik1anne ben geçen hafta bu seti aldım yaptım. Saçlarım çok kabarık ve aşırı dalgalı yani kıvırcığa çok yakın. Yapması çok zor gerçekten. İnanılmaz geniz ve göz yakıyor. Balkonda yapmanızı tavsiye ederim. Balkonda yapmama rağmen mahvoldum ben. Maske gözlük ve eldiven takmama rağmen üstelik. Saçlarım bebek saçı gibi oldu. Dümdüz olmadı tabi ama çok hafif dalgalı ve pürüzsüz oldu. Yumuşacık yapıyor. Baya da çok var içinde. 10-15 kere daha yaparım gibime geliyor. Bakalım saçımın bu hali ne kadar sürecek.