Sütüm çok azdı benimde günde 2 kere 30 cc ancak alabiliyordum, internette en cok bestlak ve bir solgarın bir tabletinin süt yaptığını okumuştum. burada bir arkadaşın solgar bira mayası tableti tavsiyesinin altına işe yarıyor mu diye yazdım, 110 lira gibi bir fiyatı vardı ve ben de hiç bir şey işe yaramadığı için onu da çöpe atmak istemiyordum, maddi olarak da çok uygun değildim. Nasıl güzel bir insansa bana yarim kutu takviyeyi kargoladı, kendi içtiginin yarısını. Ben de çok işe yaradı 1 öğünde 90 sabahlari da 120 cc süt almaya başladım. Yalniz gece yatmadan azalıyor sütüm ve mama veriyorum. Allahim neredeyse her emzirmede aklıma geliyor, hep dua ediyorum kendisine ve yavrusuna… Bu tableti size de tavsiye ederim. Ben de bestlak sadece ilk zamanlar fayda etmişti, onun dışında pek bir şeyin faydasını göremedim bu takviye dışında.