Ozmell benim doğum zor oldu 8 gün yattı hastanede bebeğim doğduğu ansan itibaren mama yiyor sütüm az geldiği için bende devam ettim malesef ve zamanla reddetti memeyi geceleri uykuluyken emziriyorum yani günde en fazla 3 kere emzirebiliyorum sağıyorum birde ama sütüm çok az günde toplam 100 150 arası çıkıyor tek sağımda 30 ml falan 2si yani artık sağlıklı olsunlarda bebişlerimiz mama yesinler ne yapalım diyorum Rabbim tüm bebişlerimize tüm çocuklarımıza tüm annelerimize babalarımıza sağlık versin şifa versin inşallah. Canını sıkma diyeceğim ama biliyorum ki olmuyor anne yüreği dayanmıyor..