PrensesimDuru bende aynı sen gibi 15 günlükken yalnız kaldım evin işleri yemek bebek bakımı derken yetişemiyordum hiç iş yapmadım eşim yardımcı oldu dikişlerim iyileşmemişti bol bol bebeğimle vakit geçirdim onunla uyudum oynadım masaj yaptım resim çektim yıkamayada cesaret edemiyordum kayınvalidem geliyordu yıkamaya taa ki sabahın 5inde sırtına kadar kaka yapana kadar ıslk mendille temizlenecek gibi değildi bi cesaret topladım sen yaparsın dedim ve kıyafetlerini ayrladım suyu ayarladım normal duş alır gibi atleti giydim ve omzumda yıkadım o kadar kolay oldu ki önce sırtını sonra ön göbeğini falan en sonda kafasıını yıkadım ve çıktım küvetle daha zor oluyor çok üşüyor böyle sürekli su üzerinden aktığı için üşümedi ve daha kolay oldu şimdide yıkaya yıkaya alıştım sana tavsiyem herşey zamanla oluyor kendimi yetersiz hissettiğim zamanda oldu hüngür hüngür ağladığım zamanda ama bu güzelliğin karşısında hep mutlu olmaya çalıştım çünkü biz mutlu olursak bebişlerimizde mutlu oluyor. Biz anneler herşeyin üstesinden geliriz moralini bozma 🥰🥰🥰☺️☺️☺️