PrensesimDuru ben 10 günlükten itibaren tek bakıyorum, emin ol tek olmak en iyisi, sen annesin içgüdüsel olarak zaten o ne istiyor anlarsın, yalnız olunca arandaki bağ daha kuvvetli oluyor bi tek seni görüyor biliyor, sen de her şeyi daha çabuk öğreniyorsun, artk internet var doktor bi telefon ucunda kimseye ihtiyacın yok merak etme 💪