PrensesimDuru ben hep yalnız kalmayı tercih ettim inan ki insan daha rahat oluyor 🤭 hem bebişin daha küçükmüş senin kurduğun düzenle gider canım .hicbir endişen olmasın banyosunu yaptırırken, emzirirken ,yatırırken vs herseyini yaparken bebeğinin rahat ve sakin ol gerisi gelir zaten allah uzun sağlıklı ömürler versin bebeğine 💞❤🙏