kku kaka toparladıktan bi süre sonra et yemeye başladım bizde bütün hayvansal gıdalar yasaktı ama önce ben bir hafta boyunca yedim sonra bebeğe verdim ben denerken bebeğe yeni bişey vermedim o denerken de ben farklı bişey yemedim etten geçince yumurta sarısı yedim yine bir hafta sonra ona verdik mercimek boyutuyla başlayıp gün aşırı iki kat arttırarak, yumurtadan geçince ben fırınlanmış süt yedim kek kurabiye veya poğaça yani, onu da beş gün yedim sonra beş altı gün tereyağı yedim sonra peynir ve en son yoğurt yedim bunlarda hiç tepki olmayınca aynı sistemle bebeğe verdik fırınlanmış yoğurt yedi bebek bisküvisi olarak bir hafta onu yedikten sonra yoğurt çorbası yedi tabi yine azdan başlayıp miktar arttırarak, onu da geçince bir hafta evde yaptığım peyniri yedi şimdi de yoğurt yiyor geriye bişey kalmadı böylelikle 😊