Bahar_ benimde bahsettiğiniz gibi sayılır kafasının içinde çok var alnında Yüzünde göğsünün ortasında çok vücudunun diğer kısımlarında yok sayılır 1 2 tane sadece,dediğin gibi kırmızı hepsi ama üst kısımları beyaz beyaz böyle bildiğin büyük insanda çıkan sivilceler gibi ama çok minik 2 doktora sordum anne sütünden geçen hormonlardan dediler bana geçecek dediler birşey vermeye gerke yok sadece temiz bir beze ılımış suyla ıslatıp temizle dediler rahatsız edecek kadar artarsa krem veriyorlar sanırım ha bide bizimki Bi sönüyolar bir geri kabarıyolar