Bizde de ilk yuzunde başladı sonra vücuduna da attı. Uyku düzeni vs bozuldu hepten
Aile hekimimiz basta mustelayla nemlendirin dedi nemlendirdik ama düzelme olmadi arttı baya. Sonra elidel diye bi merhem verdi onu kullandık biraz hafifledi sonra kasintisindan kaşıya kaşıya kanatti o sivilce yerlerini daha da büyüdü haliyle. Cildiye uzmanına gittik atopik dermatit dedi iste kalin giydirmeyin kıyafetlerini iyice durulayın vs. Vs. Hipokort diye kortizonlu bi krem yazdi. Kullandık azaldı baya. Ama kremi sadece 4-5 gün kullanabiliyorum kortizonlu olduğu için bırakınca geri artiyor. En son ozelde bi doktora gittik o da ayni tanıyı koydu ve başka bi kortizonlu krem verdi yanında da alerji damlasi verdi. Iz kalır boyle giderse deyince alerji damlasını kullanmaya başladım mecburen. Yani cocuk deneme tahtasına döndü daha 5 aylik. Testte yaptiramiyoruz. 6. aydan sonra oluyomus sanırım. Simdi de seker diyeti yapıyorum kendime işe yarayacak mı diye. Keske neyden olduğunu bulabilsem de ona göre davransam