Benim bebeğim de de aynı sorun var bı ara bende hiç bişey yemedim ilk doktor öyle dedi ama azalma olmadı sonra diğer doktora gittik oda mustela verdi onu kullandık biz kayseri de yaşıyoruz memlekete tokat a ve ordu ya gidince hiç sivilcesi olmadı yani bizim yedigimizle alakası yokmuş Kayseri ye gelince tekrar çıktı bizde mustela kullaniyoruz sürekli doktor çocuğun vücuduna hep aynı ürünü kullanın ph değerleri aynı olsun dedi