Nurgul- merhaba kortizon yok kremlerde kesinlikle bizde de bir kaç kez tekrarladı Ama alerji yapan bir besin oluyor ondan dolayı oluyor hani onu takip etmek gerekiyor yoksa normal eskisi gibi kesinlikle olmuyor sizin oldu mu ben çok memnunum hala beyaz kremini alıyorum iki yılı geçti banyo sonrası nemlendirici olarak sürüyorum arasıra elimin altında bulun duruyorum