Benimde üç aylık bir oglum var hık diyordu hep ve hırıltı 🤦 kbb doktoru gırtlak gelişimi tam tamam lmadıgı içşn demişti burun yspısı dar ws başının altına yastık koydum hafif yukarda ve emzirirken başı dik olsun mutlaka birde bebekler 4 .aya kadar agızdan nefes almazmış sadece burundan alırlarmış onun için burnunu temiz tut annesi 2 ay devam etti bizde sonra düzeldi inşallah tez zamanda geçer sizinkide