strongMom benim oğlum şu an 3 aylık . 1 aylıkken basladı sanki ıslık sesi gibi bir ses cıkarıyodu emerken tıkanıyodu sonra uykusunda basladı. Ama azaldı iyice . Bende korkuyodum nefes alamıyo diye ama agzından yapıyolar o sesi burnundan nefes alıyo çünkü gecti gibi bişey su an da . Yine de bi doktora götürmek de fayda var tabiki. Doktor bana reflüsü olan bebeklerde normal anca gelişiyo gırtlakları gecer demişti öyle de oluyo. Size en kötü senaryoyu söylemişler galiba