Akinbebek Aselkusveannesi uykuya dalış esnasında benim oglumda cok hızlı nefes alıp veriyo ama o normalmiş canım . Benmki avent benim oglumda içerken nefes nefese kalıyo tıkanıyo gibi oluyo ama kontrollü içiriyorum artık yavas yavas zamanla düzeliyo
Akinbebek strongMom insan deneyimsiz olunca daha bi korkuyo canım ben kamera aldırdm odaya sırf o yüzden uyurken de izliyorumm napıyımm aklım çıkıyodu ilk zamanlar ama emin ol azalıyo sende alışıyosn zaten. Ben emzirmekten korkuyodum bir ara şükür azaldı baya
Anneli07 strongMom evet vardi canim ben serum fizyolojigi yapiyidum hemen kadirip sirtina vuruyodum korkuyodum bogukcak diye o videoyu izledim ve sakin olup yan tuttum tüm sumugunu diger burun deliginden atti 😊
Teomanmommy strongMom doktor burnu tikalidir sirt ustu yatirma dedi ama hala ayni doktor degistirdik bakalim pazartesi goturucem farkli bisey soylerse sanada haber ederim canim
e_ckucukunal strongMom yok canım sezeryan ile doğdu sezeryanla doğan bebeklerde daha sık görünüyormuş sen dikkat et dediğim gibi hafif yüksek olsun başı her zaman
e_ckucukunal strongMom amin canım sıkma canını geçecek herşey bizde bebeklerimizle öğreniyoruz herşeyi
Def2020 strongMom bnmkıde oleydı uyumuyrdm çok kötu oluodu morarma gbı kardıyolojı ye gttık bısey cıkmdı zamanla gectı şükürler olsn
strongMom Def2020 kaçıncı ayında geçti peki canım morarma demir eksikliginden kan hapı kullandıgımdan beri aglayınca morarmıyor oğlum
Def2020 strongMom bnmkı beslnme sonrasnda 1 saat içinde oluodu genelde bi de basını yukarda mutlaka tut 4. Ay fan berı gormuyrm 7 aylıgz
strongMom Def2020 hep yukarda başı reflü yatagında yatıyor. İnşAllah geçer bizde 4 e girince 🌸 Saolun Allah razı olsun 🌸🌸