Lina2020 benim minnostan 200 gram eksik. Korkma annesi alır. Bizde 2800 doğduk. İlk üç ay iyi aldık. Ama 4.aydan sonra azalmaya başladı. Üzülmüyorum kendisiyle aynı ayda olan bebeklerden zayıf duruyor ama kilosu yerinde. Onlar tombiş sadece. Önemli olan sağlıklı olması. Kıyaslama yapılması en sinir olduğum sey.