Nuraysenur dogum kilosu 4 tü canım. 12 gün yoğun bakımda kaldı, hastaneden çıkarken 3750 ye düşmüştü. Eve geldiğimde de Sık sık emzirdim.önce 2 saatte bir emiyordu şimdi uzadı biraz. Kilo kaybı var diye sma mama vermişlerdi orda. Baktım sütüm yeterli mama vermedim ondan sonra. İlk ay 1500, ikinci ay da 1500 gr aldı. Hatta doktor fazla kilo alıyor sınrda diyince moralim bozuldu. Şimdi 15 günde 450 gr almış. Düşmüş yani