birkurabiyeannesi Doktora kesinliklee kulak asmiyorum fazla yemesi taraftarı asla değilim,boş kilo almasını hiç istemem zayıf sağlıklı çocuk tercihim her zaman ama anneme de kulak asamam oda sağ olsun çocuğun öğününden kesmek istiyor, iştahı yerinde evet ama aşırı ilerleyen bir durum yok suanlik 3 kg doğdu ve 4,5 aylık normal, ama iştahlida bir bebek,rutin oluşturmaya çalışıyorum, ileri kilolu bebekler için dediğiniz doğru tabi,