Aksumervenur öncelikle çok geçmiş olsun,karantinanız test yaptığınız günden itibaren sayılıyor. Benim avantajım evde olmayıp annemle beraber pozitif olmamdı. Annem gilin evindeydik bebeğimde o süreçte yanımdaydııı evde başka kimsede olmadığı için odaya kapanma durumumuz olmadı. Plastik Çatal kaşık ve tabak kullandık. Evin içinde bazen diğer eşyalarda kullanılıyor haliyle onları da çamaşır suyuyla yıkayıp makineye atıyorduk ve yüksek derece de yıkıyorduk. Elimizi dokunduğumuz heryeri (Priz , bulaşık Makinesi düğmesi vs) çamaşır suyu ve sirkeyle Günlük siliyorduk halada silmeye devam ediyoruz. Çamaşırlar yine yüksek derecede yıkanıyordu. Tuvaleti günde 3 defa yıkıyoruz inanış mısın psikolojisi bozuluyor insanın resmen.
Supradyn kullandım bu süreçte içinde vitaminlerde olduğu için iyi geliyordu bana. Limonlu su çok fazla içtim. Sarımsak soğan çok tükettim , kefir içtim , süt içmeyen ben süt içmeye başladım , muhakkak 1 defa meyve tükettim günde. Bi öğün et ağırlıklı bi öğün sebze ağırlıklı beslendim. Pekmez içtim , kelle paça çorbası sarımsaklı yedim bağışıklığa çok iyi geliyor , salata bol limonlu yedim. Ve bolca dinlenmeye çalıştım .