Aksumervenur Kubra__41 kendinizi kötü hissediyorsanız zaman kaybetmeyin derim ben, hem kendiniz için hem evdeki diğer yaşayanlar için, siz yine de önleminizi alın mutlaka maskesiz bebeğinize yaklaşmayın
Aksumervenur Kubra__41 Allah’ın izniyle birşey olmaz. Demin bş arkadaşımız ishal ve kusma olursa vakit kaybetmeyin dedi dikkat edin bu belirtiler varsa hemen arayın. siz kendiniz test yaptırmadınız demi
Kubra__41 Aksumervenur İshak’ı 1 haftadır var anneme gitmeden önce vardı maflor diye damla kullanıyorum bugün o kadar çok yapmadı arkadaşımın da bebeğinde ishal varmış salgın olduğu deniyor ama kusmada olursa arıyacağım hayır test yaptırmadım kötü olursam eve geleceklermiş 112 öyle dediler
Kubra__41 Aksumervenur amin allah hepimizi korusun yavrularımızı da çok sağolun çok yardımcı oldunuz allah razı olsun
Aksumervenur Kubra__41 amin inşallah. Rabbim evlat acısıı yaşatmasın, çocuklarımızdan anne baba acısı yaşatmasın inşallah 🤲 arada bizi bilgilendirin nasıl olduğunuza dair.
Kubra__41 Aksumervenur amin 🙏 tamam bilgilendiririm bu zor günleride atlarız inşallah hepimiz Allah’ın iziniyle
Aksumervenur Deletedmom328 vitamin takviyesini nasıl kullanıyorsunuz acaba günde kaç defa ben de C vitamini almıştım