Aksumervenur Ate2020 Allah razı olsun inşallah. O kadar da dikkat etmeme rağmen bana da uğradı bu virüs. Rabbim kimseye dermansız uastalık vermesin inşallah 🤲
Aksumervenur Alya123 odadan dışarı çıkıyor muydunuz siz nasıl yapıyorsunuz, doktor bana odadan dışarı ihtiyaç dışında çıkmayın dedi Çünkü
Alya123 Aksumervenur vallahi çıkıyordum canım hala da çıkıyorum yani 2 tane çocuğum var mecburum her işime ben bakıyorum normal hayatta gibi 🤷♀️ Sadece biraz daha temizliğime dikkat ediyorum
Barbie06 Aksumervenur geçmiş olsun ben ve bebeğim pozitiftik bol limonlu su biraz sirke Katarak içtim bir hafta boyunca. vitamin başladım güzel beslendim şükür negatife döndük. Bebeğim küçük olduğu için ilaca başlamadım kendimi iyi hissediyordum tat koku az az almaya başladım. Bağışıklıgınızı yükseltecek şekilde beslenin
Aksumervenur Barbie06 bu arada teşekkür ederim tavsiyeleriniz için elimden geleni yapacağım, kendimi ayakta tutmak için 🙏
Kubra__41 Kızlar Benim annemdede covit 19 çıktı bende dün oradaydım bebeğimle beraber bende de bir kaç gündür sesimde kısılma var çok çok hafif Boğaz ağrısı var bir sıkıntı olur mu
Aksumervenur Kubra__41 ben size yaptırın ya da yaptırmayın diyerek vebalinize giremem. belirtilerşnşz geçmezse vakit kaybetmeyin derim, mesela ben direk tat ve koku duyumu kaybettim diğer semptomların hiç birini elhamdulillah yaşamadım inşallah yaşamam da 🤲
Aksumervenur Kubra__41 elhamdulillah bebeğim de eşimde Rabbİme şükürler olsun iyiler. inşallah birşey olmadan Allah’ın izniyle onlara bulaşmaz 🙏
Aksumervenur Kubra__41 onu bi arkadaşımız yazmış bende sordum kendisine nasıl test yaptılar diye mutlaka okuyunca bize bilgilendirevektir, bu arada kendinizden emin değilseniz mutlaka maskeyle dolaşın evde
Aksumervenur Kizimmmmm şalgam ilk defa duydum, eğer birine aldırabilşrsem mutlaka tüketirim. Allah razı olsun inşallah
Defnemm22 Aksumervenur hastanede yapılanı söliyim size tedavisi zaten yok ağır hastalara solunum desteği veriyorlar ateş düşürücüler falan ama ağır olmayanlara ise günde 5 öğün yemek yediriyolar bol bol c vitamini ve bol su yaptıkları şey bu lütfen sizde bunları yapın bağışıklığı yüksek tutun
Aksumervenur Defnemm22 evet yarın bende mutfaklara bi C vitamini aldıracağım eczaneden, Allah razı olsun, inşallah Rabbim bir daha böyle birşey yaşatmasın 🙏
Ylcnayse Aksumervenur canım merhabalar neden vitamini bile hap olarak yutuyorsun 😊 ilaçlar asla masum değildir lütfen unutma. Onun yerine meyve al bol bol hem sadece vitamin değil diğer gerekli içerikleri de alırsın 😊 lütfen lütfen ilaçlara koşmayın 🙏🏻
Aksumervenur Ylcnayse mutlaka haklılık yönleriniz vardır. fakat ben yine de doktorları dinleyen tarafım. ekbette meyvemide ihmal etmeyeceğim teşekkür ederim 😊
Aksumervenur Kubra__41 aynen evde de maske eldiven dolaşıyorsun. olabilidğinece temas kurmuyorsun evdekilerle zaten