Mstfcnr canım çok kötü değilsen ilacı kullanma istersen ben geçen hafta perşembeden beri yaşıyorum 7 aylık bebeğim var emziriyorum ilaç kullanmadım koku ve tat kaybı yaşadım vücut ağrıları yaşadım ishal mide bulantısı nerdeyse ateş ve nefes darlığı hariç tüm semptomları yaşadım buradaki arkadaşlarında önerisiyle soğan, sarımsak ,limon , limonlu su , bol meyve ve sebze tükettim çok şükür şu an çok iyiyim sadece biraz öksürük var 2 gündür onun içinde zencefille bal kattım onu yiyorum moralini yüksek tut 😊 bebeğini bol bol emzir çünkü bebeği koruyacak en güzel şey anne sütü 😊 eşinle de yataklarınızı ayırsanız ve temas etmezseniz sorun olmaz inşallah temas ettiğin yerleri sürekli dezenfekte et ben sürekli evi falan temizliyorum 😊 umarım sende hafif atlatırsın 🌸 rabbim şifa versin 💕