Domates konservenin tutma ihtimali cok düşük asitli olduğu için ya kapağı atar bir zamandan sonra yada bozulur dururken . En iyisi buzluğa atmak . Ben köyde yaşıyorum domates atmıyorum dolaba mevsiminde yemek daha güzel oluyor sos yapıyorum sadece . Ama koyarsanız buzluk ilk tercihiniz olsun 🎈