_Zeynep_bebek kabuğunu soyup doğruyoruz. Birazini blendrdan geciriyorum ,makarnaya sos yapmak icin, yada başka yemege sos yapmak icin. Daha sonra pişiriyoruz,tuzunu da koyuyoruz. Kavanozlari iyice yıkayip kuruluyoruz. Kapaklar mutlaka yeni olmali. Kapaklari da suda kaynatiyoruz biraz. Sonra iyice kuruluyoruz. Domatesler piştikten sonra kaynar halde kavanoza koyuyoruz. Kapagini hep annem ya da eşim kapatir. Onlar daha güclü çünkü 😁 kapagini önce geri sonra ileri şeklinde kapatip iyice sıkıyoruz. Sonra ters çevirip soğuyana kadar ters bekletiyoruz. Daha sonra kapaklari kontrol ediyoruz. Hepsi içe çökük olmali. Yani hava almamali. Sonra kilere kaldiriyoruz 😁