Ercanekininannesi Regen hayır doktor öyle bi şey demedi ben garanti olsun diye 6saat fln emzirmedim sadece
alihakan Regen merhaba . 3 gündür dişim çok ağrıyor dolgum düştü. yorumları okudumda kimisi sütünü sağ dök diyor kimisi direkt emzirdim bir şey olmadı diyor. siz ne yaptınız
Hayat Regen Diger yorumlara bakmadim Fakat bende emziriyorum ve doktora 2 kez soyledim disim oyukdu dolgu yaptirdim
Hayat Mltmokty Evet bende uyusturup dolgu yapti dusuk dozdu sanirim normalde uyusuklugu hemen gecmezdi 2 saate gecti ve emzirdim kizimi diger ayada cekim icin gidicem
oslemhayat Mltmokty aynen bende 2 dis cektirip 1 kanal yaptirdim. 4 saat emzirme yeterli dediler. bebegim 6 aylikti