Papatyam Regen daha kızımın kırkı çıkmamıştı dişim çekildi , kaplama m değişti .akşam on gibi İğne yapıldı. Doktor 3 saat emzirme sütünü sağ dök dedi. Ben sabaha kadar 2saatte bi sağdım döktüm sabah emzirdim 5 gibi. O arada mama verdim
alihakan Regen merhaba . 3 gündür dişim çok ağrıyor dolgum düştü. yorumları okudumda kimisi sütünü sağ dök diyor kimisi direkt emzirdim bir şey olmadı diyor. siz ne yaptınız
Regen alihakan dişçiye gitmedim 😕 sütü sağıp dökmeye kıyamam. Ama kötü değil şuan dişim. Kötü olsa giderdim. Doktorum. doğumda Okadar anestezi alıp emzirdin yani bişey olmaz dedi