Regen canım benim 2.5 aylık bebeğim var emziriyorum Hayatımda ilk kez dişim çürüdü ve dişimin yarısı koptu, Geçen hafta doktora gittim kanal tedavisiyle birlikte dolgu yapılması gerektiğini söyledi. Dün kanal tedavim yapıldı dolgum yapıldı Sütümü dolgu yapıldıktan 3 saat sonra sağıp attım Sonra bebeğimi emzirdim doktor sağıp atmana bile gerek yok demişti ama içinde şüphe kalsın istemiyorsan sağıp atabilirsin dedi. 250 cc süt sağmıştım daha önceden bebeğime verebilmek için. Amalgam dolgu yaptırma benim doktorum amalgam yapmadı o cıva olduğu için riskli