Momemy canım üzülme öyle bişey olmucak bizde atlattık ablamlar la birlikte enişteminde ciğerlerine işlemişti birgün oksapar iğne yaptılar 10 gün kadar filan birde ilaç tedavisine devam etti hiç biseyi kalmadı şuan evde 3 ay oldu atlattık bitti geçti hem kadınlar bu hastaliga karşı daha güçlüymüs moralini yüksek tut bu hastalık da motivasyon çok önemli geçmiş olsun