Momemy canim ben basimdan geceni anlatayim sana bir yasinda kizim var oncelikle ve memeye cok duskun bende pozitifim cigerlerime indi benimde ben evde tedavi gorecegim sanmistim ama tomografime gore hemen yatis verdiler benin de cigerlerim iyi durumda degilmis 27 yasindayim hastanede 5 gun sabah aksam ilac tedavisi gordum sonra ciktim hastaneden su an karantinanin sekizinci gunu deyim hala sirtima, gogsume bicak batmasi gibi anlik agri, hafif ayaklarimda karincalanma felan hissediyorum doktor uc ay kadar hissedersin bunlari dedi. Atlatacagiz insalah moralini yuksek tut canim