Momemybende hemşireyim akciğere inen virüs boğaz sürüntüsünde negatif çıkıyor,birsürü hemşire arkadaşım korona oldu Akciğere indi bazıları semptom olmadan atlattı bazıları ağır atlattı bazıları 2. Kez oluyor ama öleceğim diye düşünme en yakın arkadaşım nefesini zor alıyordu evde tedavi gördü oksijen vs çok şükür atlattı
1-Moral
2-Yemek vitamin
onunda 2 çocuğu vardı böyle saçma düşünceleri çıkar kafandan ha Allahın taktiridir koronadan ölmeyiz korona için hastaneye giderken ölürüz yani moral motive beslenme ve dua çok geçmiş olsun Allah seni çocuklarına bağışlasın