Momemy Kızlar 10 gündür koronanın tüm semptonlarını yaşamama ragmen kan testim negatif geldi. En son akciger filmi istediler ve doktor cigerlerine çok kötü işlemiş dedi bi favimol oksopar bide antibiyotik verdi gönderdi. Ama cigerlerine çok işleyen hiç kimse iyileşemiyormus 2 bebegim annesiz kalacak diye dünden beri aglıyorum 😭😭
Ikrazumra19 Momemy gecmis olsun canim korkma ya atlatan cok insan var o kadar kotu olsan yatir verir meram etme Allahim evlatlarinin hatrina sifa versin
Papatyaseverr Momemy internetten araştırıp kendini böyle şeylere inandırma sağlıksız olsan çok kötü olsan eve mi yollarlar bu arada o oksapar kan sulandırıcı mı yoksa başka birşey için mi kullanıyorlar
hirasu Momemy o kadar kötu olsaydın hastaneye yatırırlardı canım ılac verıp gondermezlerdı gonlunu ferah tut rabbım evlatlarına bağıslasın senı 🙏🙏🙏
Zeynepmesut Çook geçmiş olsun inşallah bi an önce iyileşirsin allahım çocuklarına bağışlasın üzülme dicem ama olmucak iyi düşün çocukların için iyi olsun
Eda0606 Zeynepmesut eğer ki buraya yazacak kadar iyisiniz 10.gğnde olmanıza rağmen çoktan atlatmışsınız demek ki geçmiş olsun şimdiden
Ozgunurr Ay allah korusun öyle düşünme😒 allahım seni çocuklarına bağışlasın 🤍 güçlü ol moralini hiç düşürme atlatcaksın allahın iziniyle🙏🏻
Zelisblt Hastaneye gidip tedaviye başlanmasını isteyin, durumunuz kötüyse sizi nedn eve gönderiyor. Allah Şafii ismiyle acil şifalar versin.
esra0474 Zelisblt çünkü yer yok. tanıdık doktor olmasına rağmen hastane hastane gezen tanıdığımız var
gezentianne Momemy Hangi şehir bu her yerin dolu olduğu? demek ki cok kötü değilsiniz kendinizi iyice strese sokmayınnnn cok kişi iyileşti ciğerine sıçrayıp
Portakal Momemy ee o zaman düşünüldüğu kadar kötü bir durum değil 🙄 göz göre göre eve yollamazlar heralde
teacher_mommy Allah acil şifalar versin inşallah bir şey olmaz iyileşen kişi sayisida çok fazla. Bir an önce içiniz rahat evlatlariniza sarılırsınız
Papatyaseverr Momemy anladım canım en önce moral lütfen nefes alabiliyorsun bak evindesin bu psikoloji bile seni ayakta tutar evdesin hastanede olsan tek kalacaksın ne kadar kötü bir durum rabbim sağlık versin en kısa sürede sana kafana takma denilenleri herkes herşeyi der bilsede bilmesede doktorunu dinle ilaçlarını düzenli kullan
seydaac Momemy hayır canım asla böyle düşünme lütfen. İyi düşün. Benim arkadaşımın babası da öyleydi ciğerlerine işlemişti ama iyileşti, hem de 65 yaşın üzerinde biri. Artık atlatılıyor, eskisi kadar etkisi büyük değil virüsün. Doktor öyle söylemişti arkadaşımın babası için. Rabbim çocuklarına bağışlasın 🤲🏼
Duygusm Momemy Yoo lütfen öyle düşünmeyin. Bir arkadaşım çok ağır geçirdi, dayanılmaz raddelere geldi dedi, ciğerleri de kötüydü. Çok şükür düzeliyor 🙏🏻 İlacınıza, beslenmenize, dinlenmenize dikkat edin. Allah bağışlasın evlatlarınıza 🙏🏻
cerennaslann Momemy hayır iyi düşünün iyi olsun🧚♂️Çok vaka var ciğerlerine inip iyileşen birebir biliyorum.Acil şifalar diliyorum
SDM25 Momemy Allah korusun ya kötü düşünmeyin lütfen Rabbim şifa versin iyi olursunuz yine herkesin bünyesi farklı ama moral verin kendinize yavrularınızın hatrı için güçlü durun
Yelizisz Momemy yaaa kıyamam size Allah büyük atlatırsınız inşallah 10 gündür tüm semptomlar varmı halen yoksa semptom olmadığı halde mi pozitif çıkıyor bunu çok merak ettim ben 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bende şu an karantinadaym çünkü