Momemy bı dakika yaa ne saçma doktor,bak ben doğum yaptım hastaneden kaptim,crpm 170 kere çıktı düşün,lohusalik sezeryan dikiş zorluğuna birde oksururuken mi acıyı düşün,ateism 39.,5 larda satirasyon um 10 daha dusseydi yoğun bakimdaydim, ben ki çok ağır atlattım 20 gün hastanede yattım,sütüm tammen gitti o süreçte,hastanede bebeğimi göremedim dire sürekli ağladım, durduramıyodum kendimi ağlamaktan hergün ama ağlayarak uyursun geceleri bı basinasin odada,çok çok kötü gunlerdi tedavi oldum geçti şükür, öyle düşünne ki ben ilk ciğere baktigimda dümdüz bı cizgi inmişti dedi dr,covid de olabilir ama ihtimal vermiyorum dedi,testte pozuktif çıkınca zaten ben hastanelik oldum,gün güne kötüleştim hastanede başta nefes alma sorunu yoktu oda oldu,ciğerime tamamen yayılmıştı, yani 5 günde bir farklı tedavi uyguluyolardi bana,bı çıktım 3 dosya kağıdı dolusu ilaç kullanmislardi bana,oskopari hergün vurdular, antibiyotik serum surekli, plaquenil ilaç herkese verilen korona ilacı bana fayda vermedi,en son 8 tane birden içilen Çin’den gelen ilacı verdiler sabah akşam o topladı beni yani muhakkak biran önce hastaneye yatmalisiniz tedavinize baslanmali,skain evde geçirmeyin süreci demekki ağır geçireceksiniz sizde, umutsuz olma benim durumum çok daha kötüydü,şükür geçti, çok geçmiş olsun,