8.ay 27günlüğüz bizde dün, hiç bişeyi yoktu uyku için hazırlık yaparken ateşimi var diye kontrol ettim 37.3 fLan dı. Gece doğru dürüst hiç uyumadı döndü durdu hep. Gece hep kontrol ettim 38.3r kadar çıktı uyku sersemi korkar diye duşta aldıramadım sabaha kadar ölçüp durdum ilaçta içiremedim ağzını hiç açmıyor. Kalkınca duş aldırdım düştü ateşi calpol de verdim. Ama huysuzluk mızmızlık var böyle pek halide yok gibi. Dişmi diye bakayım diyorum ama ona da izin vermiyor. Hiç dişimiz yok ben diştendir diye düşündüm ama eminde olamıyorum Allah korusun başka bişeyse nasıl anlıcam ki. Ortalık böyle virüse kaynarken götürmeyede korkuyorum ateş olunca ekstra korkuyor insan. 😥😥İlk defa yükseldi böyle.