kubraF Her diş bizde ateş yapıyor. Önce beziyle bırakıyorum düşmezse eklem yerlerine bez koyuyorum yine düşmezse ateş düşürücü veriyorum. İlaç vermek için 38,5 dereceyi bekliyorum. Ateş düşürücüye rağmen tekrar tekrar yükselirse mutlaka doktora danışmalısınız. Ateş kontrol altında ise kötü bir şey değil, endişe etmeyin. 🥰