kubraF Mucizebebegim8 diş ateşinde de ilaç vermemize rağmen ilacın etkisi geçince tekrar ateş yükselebiliyor dimi
kubraF Mucizebebegim8 şimdi ölçtüm de canım 38.4. Ne yapmam lazım 🙄😔 yaklaşık 2 saat önce calpol vermiştim
Mucizebebegim8 kubraF 4saatten önce verme tekrar. Islak bez eklemleere sirkeli de olur 39 olursa Dr görün istersen
sedaykn kubraF Ilık duş aldır. Sirke sakın kullanma. Dış ateşi düşürür iç ateşi düşürmez. Eğer yükselirse eklem yerlerine ılık bez koy. Diş değildir büyük ihtimal diş ateşi 38 i geçmez genelde.
kubraF sedaykn doktora gittik canım gün gece. Diş değil boğaz enfeksiyonu olduğunu öğrendik. Antibiyotik iğne ve şuruba başladık. Dua edin 🤲🏻
sedaykn kubraF Geçmiş olsun iyi ki götürmüşsünüz bekleseniz daha da artabilirdi. İnşallah en kısa zamanda iyileşir.