Yagmur_24 düzelir inşallah biraz da zamana bırakmak lazım sezeryan yarası bu bizim gördüğümüz dışı birde içini düşünün iç yaramız 2 yılda iyileşiyor ben sezeryandan sonra her adet olduğumda çok acı çekiyorum rahim kasıldıkça doğum yapalı 12 ay oldu ve hala rahim içerden acıyor adet olduğumda bilrisiniz adet kanamasının atılması için rahim kasılır gevşer işte o sırada çok acı çekiyorum hala içerde iyileşmemiş bir yara var, o yüzden dışı çok takmayın ne kadar takarsanız o kadar geç iyileşir , ben o kabarıklık için krem oldupunu bile bilmiyordum, yani bu forumda öğrendim ve kabarıklık 11.ayda geçmişti benim kendiliğinden biraz zamana bırakın derim ben🩷