Eemirr canım bende de iki sene önce oldu. İlk sezaryenimde. İki ay önce ikinciye doğum yaptım. Doktorum o dokuyu aldı eriyen estetik dikiş değilde ipli estetik dikiş attı. Masaj yap bol bol dedi. Dik otur öne doğru eğik oturma demişti ilk günler için. Ona dikkat ettim. Bir aydan sonrada scarlett jel krem önerdi onu kullanıyorum şuan. Keloid doku vücutla alakalı bi durummuş. Her cilt kabul etmezmiş o dikişi.