Eemirr keloidin sebebi vücut yapısı olabiliyor. Benim tüm yaralarım keloidli iyileşiyor. Yıllar önce belimden kitle aldırdım. O zaman yaraya kortikosteroid enjeksiyonu yaptılar ama çok canım yanmıştı. 4 ay önce normal doğum yaptım epizyotomili, o da keloid şu an. Bazı insanlar şanssız:( epey vakit olmus ama oraya masaj yapabilirsiniz biraz esnetir skarınızı, en azından birazcık rahat edersiniz. Geçmiş olsun.