Note 8 pro yeni aldım daha 1 ay olmadı.. Çok çok memnunum.. Bunu alana kadar diğerleri telefon muydu diyorum 🤪 gerçi çok fazla telefon değiştirmediğimden de olabilir.. Tavsiye ederim.. Arka kamerası da ön kamerası da çok güzel.. Benim beklentim karşıladı en azından.. 9 alacaktım ama bu ondan özellik olarak daha iyi diye bunu tercih ettim..