BhtrOlcay_ aynen böyle bebek kalsalar ben ne zaman hamile kaldım ne zaman doğum yaptım unuttum bazen hamileliğimi özlüyorum ne yalan söyleyeyim çok çabuk geçti gibi geliyor bebeğimizi kucağımıza alınca evladımızı ama 9 Ay boyunca kan sulandırıcı kullandım onun acısı bile evladımı kucağıma alınca geçti gitti