1 Haziran 2020 Pazartesi saat 10:59 da oğlumu kucağıma aldım.☺️9 ay nasıl geçti anlamadım hiç,çok rahat bir hamilelik geçirdim.Her haftayı sabırsızlıka bekledim ve 39+3 te sezeryan doğumla Yamaç’ıma kavuştum Rabbim’e şükür..🤲🏽 3 aylık bile olucaz inşallah.🥰
Sizdende bekliyorum Şimdiden hayırlı geceniz olsun,bebişlerinizinde bol bol uykuları olsun…❤️🌸🙂