BhtrOlcay_ Aysld aaa bukdrmı olurrr anne oğul aynı gün doğmanız nasıl güzel bi duygudurr😊😊😊 hoşgelmiişşş Noyan paşaa🧿❤️
nneslihan BhtrOlcay_ sezeryan doğum ile 38+3 te 23/06/2020 13:03 te küçük hanıma kavuştuk🥰♥️ Dualarla başlayan bu serüven şükürler olsun ki mutluluk göz yaşları ile bitti🙏🏻🌸 rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın🤲🏻♥️
BhtrOlcay_ nneslihan Rabbim bağışlasın canım ne zorluklarla dünyaya getiriyoruz büyütmesi de bi okdr zor hem kız olsun hem erkek sonuçta evlat Rabbim esirgesin korusun..🤲🏽
Arzu0101 BhtrOlcay_ 24 Şubat 2020 saat 10.00da normal doğumla güzel kızım Aryamı kucağıma aldım ❤️ Rabbim bu duyguyu isteyen herkese nasip etsin bebişlerimizi sağlıkla büyütelim hayırlı evlatlar yetiştirelim inşallah 🤲🥰
BhtrOlcay_ Arzu0101 amin canımmm Rabbim korusun evlatlarımıZı onları bize bağışlasın,vatanına milletine hayırlı evlatlar olsunlar inşallah🤲🏽
Mine26 28.005.2020 saat 15:25 de öykümü kucağıma aldım 😍 çok kolay bir hamilelik ve çok kolay bir normal doğum geçirdim ve şimdi bebeğim de zor bir bebek değil 🥰🥰
BhtrOlcay_ Mine26 ozaman bir kocaman maşallah dyelm 🧿 nasıl başlarsan öyle gider dedikleri olsa gerek 😊😊
canan_oguzkagan1 7 nisan 2020 saat 14:05 de Mübarek berat kandilinde geldi bal oğlum 40haftayı bitirince sezeryanla zorla gelsede :) çok rahat bi hamilelik geçirmiştim Şimdi 4ay 18günlük yemelere doyamıyorum ❤️
BhtrOlcay_ canan_oguzkagan1 oh oh maşallahh canım şmdiden snra tam sevilme çağları ama hemen geçiyomuş tadını çıkarta çıkarta sevmek lazım 🙂🙂
mehmet_alp16 BhtrOlcay_ 28 Mayıs oglumu kucagima aldim 😊 Bizde insallah 2 bitip 3 me mi gircez yoksa 2 bitip 4 de mi bilemedim 🤔 38+2 te normal dogumla Mehmet Alp ime kavustum 😍Allah Rahatlık versin ❤😍
canan_oguzkagan1 BhtrOlcay_ sağol canım hepimizinkine çok çok maşallah🥰 🙏🏼 4aylık ne ara oldu onu bile anlamadım 1-2aylık fotoğraflara bakınca ne ara büyüdü diyorum şimdiden bol bol vakit geçirmek lazım doya doya doyamayız ama olsun 🤗
buket4433 AtaVeAnnesii benim Urasım da 22 Haziran 2020 18.15 te dünyaya geldi. Veren Rabbime şükürler olsun. Allah acılarını göstermesin
BhtrOlcay_ buket4433 oyyyşş hoşgelmişş sefa getirmişş❤️ Amin canımm Rabbim hiçbir anneyi evladından ayırmasın🤲🏽
AtaVeAnnesii buket4433 bizimde sezaryan planliydi 22 snde olucakti ama pazar sabah suyum geldi 😍 Allah bagislasin🙂😍
BhtrOlcay_ mehmet_alp16 aminn cümlesiyle korusun,esirgesin kötülüklerden muhafaza eylesin insan toz bile konduramaz evladına❤️
Merveensar BhtrOlcay_ 10 Haziran 2020 çarsamba günü saat 02.30 34+1 de sancım oldugu ve suyum geldigi için acil genel anesteziyle sezeryana alındım ve bebeişimin yüzünü daha hic görmeden yogun bakima aldilar 1 hafta sonra erkenci kuşumu kucagima aldim rabbime şükürler olsun😍😊
BhtrOlcay_ Merveensar oyşş eerken gelmiş biraz annesi ama olsun şuan sağlığı yerindeyse en önemliside bu Rabbim bağışlasın🤲🏽❤️