Merhaba arkadaşlar, aklımda şöyle birim fikir var. Halihazırda tedavisi olmayan bit hastalık olması münasebetiyle verdikleri ilaçlar ben ilacı? Sanırım rahatlatıcı şeyler. Peki ilaçsız kendiliğinden atlatan olmuş mudur?
eşimim işyeri çok kalabalık ve bugün öğrendik 6 kişi pozitif 😷. Eşim işe gitse bir dert gitmese bir dert. Şimdiden evde odaları ayırdık bilmiyorum. Sonumuz hayrolsun